Klacht: Weer geen folderpakket ontvangen

op 23 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Vorige week heb ik via klacht.nl aan spotta laten weten dat ik vanaf januari geen pakket meer ontvang. Ik had dit al meerdere keren bij spotta aangegeven zonder resultaat. Mijn klacht zou zijn opgelost maar nee, ook deze week weer niets ontvangen. Ik heb het idee dat spotta standaard excuusbrieven stuurt. De bezorger wordt betaald voor het verspreiden van het pakket. Het zou fijn zijn als hij dat dan ook doet.

Als ik daadwerkelijk het pakket ontvang in plaats van een loze belofte.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 juni 2017 om 13:42 geantwoord

Goedemiddag,

sinds kort loopt er bij u in de wijk een nieuwe bezorger waardoor hopelijk de problemen weer zijn opgelost.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 23 juni 2017 om 20:19 geantwoord

Er is vorige week een folderpakket bezorgd maar dat was maar eenmalig waarschijnlijk. Afgelopen week is er weer geen bezorging geweest. Een folder op de telefoon lezen vind ik waardeloos, had ik dat prima gevonden dan had ik geen klacht ingediend.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Pekel, Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door 22222