Klacht: Anuleringskosten na 1 dag gereserveerd te hebben

op 08 oktober 2019 over Weekendjeweg.nl in de categorie Reizen Algemeen

Ik had een kamer geboekt in hotel Boschrijck Terschelling via weekendje weg. Echter de volgende dag bleek dat dit door oppoppende omstandigheden, niet ging lukken. Telefonisch contact gehad met weekendje weg die contact hebben opgenomen met het hotel en mij meedeelde dat ik75% van de hotelkosten moest betalen na slechts 1 dag de reservering gehad te hebben. Ik neem aan dat het kwam doordat we de week erop al zouden gaan. Maar toch, 75% (het ging om 1 nacht). Mijn klacht is dus om de hoogte van de anuleringskosten.

De kosten voor anulering lager zouden zijn, zeker buiten het seizoen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weekendjeweg.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Weekendjeweg.nl in behandeling genomen

Bericht van Weekendjeweg.nl

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bosgraaf-Gnodde, Uiteraard is het altijd spijtig als u genoodzaakt bent uw reservering te annuleren. Volgens de voorwaarden wordt er bij annulering tot 3 dagen voor aankomst 75% annuleringskosten berekend. Deze voorwaarden staan zowel in uw bevestiging als op onze website. Wij hebben nog voor u contact opgenomen met het hotel om te kijken of er een uitzondering gemaakt kan worden, echter hebben zij aangegeven zich aan de annuleringsvoorwaarden te moeten houden. Wij dienen ons hier dan ook aan te houden. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Reactie van de melder van de klacht aafkegnodde

2 maanden geleden - Ik snap het, mijn klacht was ook meer tegen het hotel Wesrcord hotel Boschrijk Terscelling, gericht dan tegen weekendje weg. Overigens is het wel een beetje zoeken naar de voorwaarden voor annuleren. Een tip zou dan ook zijn om het heel duidelijk te maken voor er definitief geboekt is. (Pop-up?)

Alle klachten die gemeld zijn door aafkegnodde