Geachte heer, mevrouw
Op …. Heb ik een boeking gedaan via uw website Weekendjeweg.nl voor de datum 8 januari aanstaande bij hotel Arlequin Grand Place te Brussel. Bijgevoegd treft u de screenshot aan hoe ik mijn boeking had ingevuld. Echter, gisteren... Lees meer
Geachte Lz, heb 2 cadeaukaarten van totaal 300 euro wilde midweek boeken bij een vakantiepark maar moet zelf eerst vooruit betalen . maar de cadeaukaarten zijn al betaald en ik heb geld niet om dit eerst voor te schieten, wat... Lees meer
Ik heb maart 2020 een weekendjeweg.nl cadeaukaart gekregen, waarop staat dat het 5 jaar geldig is. Door Corona ben ik nu pas in gelegenheid om kaart te gebruiken en wilde vandaag weekendjeweg boeken. De kaart deed het niet op de... Lees meer
Hallo
Ik had weekendcard van 50 euro en geldig tot 19-6-2020.
Maar door corona en lockdown maanden Maart -juni kon ik niet boeken en ook nog eens verlopen
Het organisatie weekendje weg willen de cadeau card niet verlengen ivm cotona zodat ik alsnog... Lees meer
Zojuist een weekend weg geboekt bij weekendjeweg.nl. het Gr8 hotel in oosterhout. Mooi hotel waar het ontbijt wordt aangeboden in het la place restaurant zoals vermeld staat op de site van weekendjeweg.nl en de website van het hotel. Aangekomen wordt... Lees meer
Hierbij dien ik een klacht in omtrent mijn boeking met nummer 136532904.
Op 30 december j.l. heb ik deze boeking geplaatst via jullie website. Het ging om een speciaal arrangement dat je alleen kon boeken met een VVV-cadeaukaart. Ik heb het... Lees meer
Ik had een kamer geboekt in hotel Boschrijck Terschelling via weekendje weg. Echter de volgende dag bleek dat dit door oppoppende omstandigheden, niet ging lukken. Telefonisch contact gehad met weekendje weg die contact hebben opgenomen met het hotel en mij... Lees meer
ik had via Weekendjeweg.nl een weekendje Maastricht geboekt, afgelopen weekend 30 juni 1 juli. Maar helaas vertrokken er geen treinen vanaf Venlo naar Maastricht. Na veel paniekerig zoeken bleek er geen ander (redelijk) alternatief dan zelf maar met de... Lees meer
Halo, wij hebben J.L een hotel overnachting geboekt, bij Hotel Den Helder
van 25-5-2018 tot en met 26-5-2018 op de naam van Willems.
we hadden kamer 207
bij binnen komst in de kamer, was het het smerig, denk bv aan nog haren en... Lees meer
Bij het boeken van een bungalow is ruim een halve dag gewacht met het bevestigen van een reservering door Bookit bij het bungalowpark. Ruim een halve dag later bleek de bungalow al door een ander geboekt. Ik ontving een mail... Lees meer