Klacht: wederom geen gebruik kunnen maken met de Ziggo go app !

op 08 juli 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer geen gebruik kunnen maken met de Ziggo Go app waardoor je niet via Laptop of telefoon TV kan kijken het geen onderdeel is van alles in één !
Operator geeft na 10 minuten wachten aan dat er gewoon moet worden afgewacht het zal eerst bij Ziggo moeten worden opgelost.
Over service gesproken ?

Gewenste Oplossing:

Een reductie op het maandelijkse abonnements geld zou op zijn minst een juiste service zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees van Eekelen