Klacht: webwinkel bijenkorf

op 20 december 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

2 keer een artikel besteld bij bijenkorf webwinkel.

1e keer was het kledingstuk niet ontdaan van het beveilingslabel. Artikel teruggestuurd met een begeleidend briefje. Geen tegenbericht ontvangen.

2e keer was een het artikel in de verkeerde maat gestuurd terwijl op de bon wel het juiste artikel en maat stond.

Ik ben zeer teleurgesteld in de professionaliteit van de Bijenkorf.

Graag zou ik een kortingsbon krijgen ter genoegdoening van de ergernis.
Ik had een hoge pet op van de Bijenkorf.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 22 december 2017 om 21:29 geantwoord

Beste Ardi,

Wat enorm vervelend dat bij 2 bestellingen er iets mis gaat. Eerst een beveiligingslabel en dan een verkeerde maat. Mijn welgemeende excuses hiervoor!

Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen, dat is ook niet de service die wij willen leveren. Mocht er onverhoopt in de toekomst nog eens iets mis gaan wil ik je vriendelijk adviseren direct even contact met ons op te nemen via bijvoorbeeld Whatsapp (0621135135) zodat we samen naar de beste oplossing kunnen zoeken.

Voor het veroorzaakte ongemak wil ik je iets leuks aanbieden! Ik ga dan ook graag op jouw verzoek in. Je zal binnen 48 uur in jouw mailbox een Bijenkorf Cadeaucard ontvangen als blijk van onze excuses.

Heb je verdere vragen/opmerkingen verneem ik het natuurlijk graag. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe!

Kyra/ Team Webcare de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door ardivankempen@gmail.com