Klacht: Website Booking.com is onbetrouwbaar

op 13 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op basis van de prachtige foto’s en info op de website van Booking.com, hebben we een accommodatie geboekt. Daar aangekomen bleek het een smerige beschimmelde bouwval te zijn. Toen we Booking.com hierop aanspraken, wezen ze alle verantwoordelijkheid af (“wij zijn niet verantwoordelijk voor de informatie die de aanbieder aanlevert”).
Daar stonden we dan met ons gezin en onze kleinzoon van 4 jaar, ’s avonds op Bali. Ook de aanbieder (Kumpul Kumpul II) gaf geen thuis. We moesten het maar uitzoeken, en konden ons geld terugkrijgen. Dat hebben we uiteindelijk de volgende dag dan ook gedaan. We moesten een auto huren, en op zoek gaan naar een geschikte accommodatie.

Als Booking.com haar verantwoordelijkheid neemt voor de op haar website geplaatste foto's en informatie, op grond waarvan de klant zijn accommodatie boekt. Daar moeten we toch op kunnen vertrouwen?!

Daarnaast zou het chick zijn als Booking.com haar verontschuldiging aanbood, en een tegemoetkoming voor de door ons geleden schade aanbood.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hpottger