Klacht: webpagina niet bereikbaar

op 26 mei 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht geannuleerd. Mail gehad van edreams met een akkoord knop voor een voucher. Bij akkoord drukken herkent hij de website van edreams niet. Van alles geprobeerd. Mail gestuurd maar daar zeggen ze dat het email adres niet meer werkt. gebeld maar dan zeggen ze dat ik via website kan regelen maar dat kan niet want je kan alleen maar boeken op de site. zelfs gechat met ze maar steeds zelfde standaard antwoor. Het is schandalig dat ze op geen enkele manier meer te bereiken zijn. Transavia gebeld maar die zeggen dat ze alles naar Edreams hebben gestuurd en dat ik via hun de voucher moet krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een voucher krijg voor een nieuw ticket of mijn geld terug ter waarde van mijn ticket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Herben