Klacht: ongewenst abonnement

arji1976 op 01 juni 2017 over Webloyalty in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via n bestelling bij ticketmaster.nl kreeg ik n doorverwijzing naar winkelenensparen.nl met een gespaard te besteden bedrag.
Ik heb op deze site rondgekeken of dit inderdaad iets voor mij zou kunnen zijn en evt gebruik te makn van het “gespaarde” bedrag.
Echter ik was van mening dat dit niets voor mij zou zijn.
1 maand later bleek mijn creditcard belast te zijn voor een (maandelijks) abonnement van EUR 15. Ik was hier zeer verbaasd over en heb contact gezocht met winkelenensparen en aangegeven dat ik zeer zeker geen abonnement heb afgesloten. Men heeft mijn zogenaamde abonnement per direct beeindigd, echter het bedrag van de 1e maand is niet gerestitueerd. Ik kan mij neit herinneren dat ik bewust iets heb aangevinkt om een abonnement af te sluiten.
Op wat van manier dan ook, alvorens een bezoekaan een site zou uitmonden in een abonnement, dan zou hier expliciet toestemming voor moeten gevraagd. Naar mijn mening is dit nu pure misleiding en grenst aan oplichting

Gewenste Oplossing:

restitutie van het "abonnement" van de 1e maand, aangezien er geen enkele intentie was tot afsluiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webloyalty over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door