Klacht: Automatische incasso

op 03 mei 2016 over Webloyalty in de categorie Adviesbureau

Ik kijk niet vaak online op mijn rekeningen, maar ik zie nu pas dat er sinds 23 september bedragen door jullie zijn afgeboekt in opdracht van Winkelen en Sparen.
In de maand september hebben jullie blijkbaar een bedrag van €26,- afgeschreven en sinds oktober tot heden wordt er iedere maand €12,- euro afgeschreven.

Ik heb hiervoor NOOIT toestemming gegeven. Ik verzoek u vriendelijk deze bedragen terug

Als alle bedragen van de maand van september, oktober, november, december, januari en februari volledig zijn teruggeboekt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webloyalty over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webloyalty in behandeling genomen

Bericht van Webloyalty

10 maanden geleden - Geachte Nellae, Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting krijgt wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U krijgt deze cashback direct op uw rekening gestort wanneer u meer dan €5 per maand heeft gespaard en u kunt tot €300 cashback per maand verdienen. U heeft enige tijd geleden een aankoop gedaan op de site van een van onze partners. Vervolgens heeft u het aanbod gekregen om een cashback beloning te krijgen voor uw eerstvolgende aankoop op deze site. Door op deze button te klikken kwam u op de inschrijfpagina van Winkelen & Sparen terecht. Hierop staat duidelijk aangegeven dat - om in aanmerking te komen voor deze cashback - u lid dient te worden van ons spaarprogramma. De vereiste gegevens om lid te worden zijn: uw volledige naam, uw e-mail adres, uw postadres, een wachtwoord en uw credit-, dan wel debitcard gegevens. Het wordt meerdere malen op de inschrijfpagina aangegeven dat u na een 30 dagen gratis trial een lidmaatschap aangaat van €12 per maand, dit is ook de reden dat wij u vragen om uw creditcard of bankpas gegevens te verstrekken wanneer u zich inschrijft. Aangezien u na de proefperiode het lidmaatschap niet beëindigd heeft, is het betaald lidmaatschap ingegaan. Met de gegevens van dit platform kan ik niet zien onder welke naam u bij ons bent geregistreerd. Daarnaast is dit een publiek forum en zijn wij terughoudend met privégegevens. Derhalve verzoek ik u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen uw gegevens dan achterhalen en u verder helpen met de afhandeling van deze kwestie. U kunt u terecht bij onze klantenservice via ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Customer Service Winkelen en Sparen

Alle klachten die gemeld zijn door Nellae