Klacht: We werden vandaag ineens verzocht om 2337,44 meer te betalen voor onze accomodatie die we 6 weken geleden geboekt hebben en was goedgekeurd.

op 08 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kregen vandaag ineens een mail dat onze boeking ineens 2337,44 duurder is geworden. Dat er een fout was gemaakt door het hotel. Terwijl er helemaal geen reden was om aan te nemen dat het een fout was, omdat bij aparthotel de boeking destijds voor 1250,- stond en was het niet een onaanvaardbaar of raar bedrag. Booking.com stunt de hele dag door met prijzen en dit was niet een prijs wat niet zou kunnen. Zie mail hieronder.
Er is overigens niet gebeld!! Ook geen gemiste nummers en ik werd heel onvriendelijke en afstandelijk te woord gestaan, vooral door Floortje. Zie mail hieronder:

Bedankt dat u gekozen heeft voor Booking.com.

Wij hebben geprobeerd u per telefoon te benaderen om een fout in de prijzen met betrekking tot uw reservering bij Aparthotel Fleming 50 – Adults Only te bespreken, maar wij konden u niet bereiken.

Namens Booking.com en Aparthotel Fleming 50 – Adults Only bieden wij onze excuses aan voor deze fout. De juiste prijs voor Aparthotel Fleming 50 – Adults Only is € 3.256,00 , en niet
€ 918.56 zoals in uw reservering is vermeld.

Wilt u dit aanbod alstublieft in overweging nemen en zodra het u schikt laten weten of u het accepteert. Wanneer u het aanbod niet accepteert zal uw boeking worden geannuleerd. Wij danken u voor uw begrip; wij zijn 24 uur per dag beschikbaar om tot een aanvaardbare oplossing te komen.

Nogmaals bedankt dat u voor Booking.com heeft gekozen.

Met vriendelijke groet,


Debbie A.
Booking.com Customer Service Team

Gewenste Oplossing:

Dat we naar het Aparthotel Fleming 50 kunnen voor de 918,56 zoals we 6 weken geleden geboekt hebben. De boeking is tenslotte 6 weken geleden al goedgekeurd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emegens