Klacht: We gaan vooruit

op 25 mei 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nu is mijn rekening ruim 32 euro, dat is toch wel vrij raar als ik op de eerste rekening bijna euro betaal. Ik heb het zelf wel aangesloten, maar we hadden 23 euro afgesproken, daar adverteerden jullie mee, en ik heb jullie steeds moeten bellen, dus dan draai ik voor de kosten op??? Ik bel niet zoveel en ik heb een contract afgesloten voor de eerste 4 maanden van 23 euro, in januari 2020. Het modem ziet er mooi uit, maar die tv-decoder is veel te zwak, alhoewel ik nu wel tv heb. Jullie halen klanten binnen met misleidende reclame, want als ik weinig tv kijk, niet bel en alleen internet gebruik, dan is een rekening aan de hoge kant.

Compensatie voor de kosten, omdat het niet klopt. Er moet ook hier niet neer worden gezet dat iets is opgelost. Overstappen is nu niet echt de beste oplossing geweest. Ik heb dat ook met die energieleverancier Energiedirect. Ik stapte over op een ander en toen kreeg ik een incassobureau op mijn dak, terwijl ik de eindafrekening al had gedaan. In 8 maanden tijd betaalde ik meer dan ik op jaarbasis betaalde. Die Slimme Meter zal ik als ik u was niet laten plaatsen, want het is een Sluwe Meter in het voordeel van de energieleverancier. Ik moet nu nog maar zien hoe het bij mijn nieuwe energieleverancier gaat lopen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 mei 2020 om 10:07 geantwoord

Heeft op 25 mei 2020 om 11:27 geantwoord

Sven,

Je komt zelf steeds in herhaling en dan doe ik dat ook. Het lijkt hier wel een CHATBOT> Jullie moeten een oplossing bieden of willen jullie per 2 juni 2020 failliet gaan? Luister, als ik vast ga bellen dan is het natuurlijk logisch dat er belkosten aan vastzitten, maar het is niet de bedoeling dat ik voor een klacht die ik heb ga betalen. Het meeste heb ik met jullie verbeld. Jullie boden een abonnement aan voor 23 euro in januari 2020. Ik moet op die eerste factuur geld terughebben. Jullie misleiden met die reclame. Ik had beter bij T-Mobile Thuis kunnen blijven, want met jullie was ik twee keer zo duur uit. En waarom? Omdat ik jullie steeds moest bellen.

Voor alle duidelijkheid: ik betaalde ook nog aan T-Mobile Thuis, maar ook aan jullie, dat klopt niet, he?!?!?! L

Ik heb twee rechtsbijstandsverzekeringen, maar iedereen is momenteel moeilijk bereikbaar. Ik kan mijzelf ook heel goed verweren. Ik zou als ik jou was maar op zoek gaan naar een ander baantje.

Jullie bellen mij. Jullie hebben ook mijn vaste geheime telefoonnummer niet behouden, terwijl ik dat wel heb aangegeven. Nogmaals, mij maak je niks, want wat ik al zei, jullie bestaan straks niet meer. Malafide bedrijf dat jullie er zijn en probeer mij niet de les te lezen. Ik wens ook van jullie geen geautomatiseerde berichten, spam etc. te krijgen. Ja, ik moet het hier netjes houden, maar jullie schrijven wel onterecht bedragen van mijn rekening af. Ik denk dat ik die even ga storneren. Gegroet en een fijne dag!

Reactie van de melder van de klacht Maria321

3 maanden geleden - Er is helemaal niets opgelost. Die tv daar heb ik nu beeld op, maar geen geluid. Als die afstandsbediening nu in het water had gelegen, maar dat heeft ie niet. Dat geluid blijft weer op nul staan. Wat een troosteloos bedrijf zijn jullie. Ik wil voor die tv zeker mijn geld terug. Nee, het ligt niet aan mijn tv. Dat liep altijd prima via andere providers.Het ligt niet aan hoe ik het aangesloten heb, want de ene keer doet de afstandsbediening het wel en de andere keer niet. Ook die tv-decoder schakelt zeer moeilijk uit. Stuur over 2 weken maar gratis een monteur van jullie. Eentje die geen corona heeft en erop getest is en met testen bedoel ik dan iemand die dit niet voor 70 euro heeft laten doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321