Klacht: Problemen nog steeds niet opgelost!

Fabke1 op 04 november 2018 over Waterbed Kampioen in de categorie Bedden

Vanaf het begin problemen met de verwarming van het waterbed! Ik slaap al 20 jaar op een waterbed, op dit bed kan je niet slapen, je ligt op koud water! Onvoorstelbaar! Enkele keren contact, na het plaatsen van een negatieve feedback onmiddellijk telefoon met de belofte dat er een nieuw verwarmingstoestel verzonden ging worden, het kon wel even duren want het kwam van het buitenland. Het is ondertussen al enkele maanden onderweg?! Ik wilde eerst zelfs het bed terugsturen en het bedrag daarvoor bekostigen zoals volgens hun website mogelijk is, maar dat kon niet volgens
hun. Dus ik zit al maanden met een bed waarop je niet kan slapen, als er geen oplossing komt, zal ik het gewoon moeten wegdoen. In plaats van een goedkoop waterbed is dat dan een heel duur bed geweest!

Als mijn bed een aangename temperatuur heeft en ik er op kan slapen! Mijn bed heeft een buitenmaat, mss dat dit het probleem is? Ander materiaal, andere leverancier... ik weet het niet, maar dit bed is echt niet in orde! Dus ik veronderstel een ander bed!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Waterbed Kampioen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Waterbed Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Waterbed Kampioen

3 jaren geleden - Beste Fabienne, Wat vervelend dat u nog steeds niet lekker warm slaapt op een van onze waterbedden. We hebben u destijds een nieuwe verwarming opgestuurd en ook een verwarming met wat meer vermogen, maar dit heeft dus spijtig genoeg niet het gewenste resultaat gehad. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en u een mogelijke oplossing geboden, namelijk de meest geavanceerde verwarming met een nog hogere wattage. We zullen dan uiteraard ook onze monteur vragen om u te helpen bij het vervangen van deze verwarming, hij zal contact met u zoeken zoals afgesproken. Mochten er nog meerdere vragen zijn dan horen wij dat uiteraard graag! Met vriendelijk groet, Christian van de Waterbed kampioen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Waterbed Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Waterbed Kampioen

Heeft op 11 januari 2019 om 11:55 geantwoord

Klacht is reeds eind november 2018 met de klant opgelost. De klant heeft kosteloos van Waterbed Kampioen een nieuwe verwarming ontvangen met hoger wattage. Waterbed Kampioen heeft naar aanleiding van deze klacht meerdere malen contact proberen te zoeken met de klant, maar krijgt de klant helaas niet meer te pakken.

Reactie van de melder van de klacht

3 jaren geleden - Opgelost?!?! Dat is dan een heel vreemde interpretatie! Klacht opgelost, kan de klant niet meer bereiken?! Nog maar eens een verwarmingselement opsturen voor de derde keer? De klant zal zijn plan hier wel mee trekken! Dit zijn geen oplossingen, dit zijn gewoon pogingen om het probleem te verhullen. Ondertussen liggen er 2 verschillende elementen onder! We zijn nog geen 2 maanden verder en mijn bed is allesbehalve warm of aangenaam om te slapen blijkt weeral vannacht. Lig weer te draaien en te woelen, kan niet in slaap geraken en... natuurlijk wat een verrassing mijn bed is veel te koud! Onvoorstelbaar, ik heb hier echt geen woorden meer voor, wat een klucht. Ik hoop echt de nieuwe klanten de moeite doen om eerst reacties te checken voor ze een aankoop doen want dit wens ik niemand toe!

Alle klachten die gemeld zijn door