Mijn Klacht:
al jaren klant in Naaldwijk. Koorneef had het goed voor elkaar, maar nu?
personeel loopt er slordig bij, klantvriendelijkheid kennen ze niet meer. iets aangeven gaat nog wel, alstublieft kennen ze niet meer. lege vakken is een dagelijks gebruik. ’s avonds een kratje bier halen, helaas uitverkocht. wilt u misschien een achter kijken vraag ik dan, helaas niets meer. de volgende ochtend vroeg staan er opeens weer kratten genoeg. Nu hebben we weer iets nieuws, vroeg, laat, 1 of twee kassa’s open, korte rij of lange rij maakt niet uit. geregeld wordt je gestalkt, u kunt ook zelf scannen hoor. erg jammer we gaan steeds minder, dan maar naar de Jumbo, daar heeft Koornneef de leiding en ben ik de klant.
Gewenste Oplossing:
als ik als klant wordt behandeld en gewoon boodschappen kan doen.

