Klacht: wat een topservice!

op 18 mei 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nu heb ik al jaren een abonnement bij Vodafone, dit ging eerst via mijn vaders naam omdat hij het ook betaalde. Nu heb ik de afgelopen periode hier en daar wat kapotte dingen gehad aan mijn toestel en heb ik mijn vader laten bellen met de verzekering, dit was zoals hoort allemaal netjes opgelost. Nu was mijn vader het zat om elke keer maar te moeten bellen omdat hij de enige gemachtigde is die dit dus kan. Nu heel leuk hebben wel een transfer gedaan zodat ik zelf de verzekering kon bellen en mijn vader dit niet meer hoefde te doen (logisch toch?) Nu is mij alleen niet verteld dat als je het abonnement over zet op iemand anders naam de verzekering komt te vervallen. (Dit is waarom hij op MIJN naam zou worden over gezet). Na de transfer raad je het al, ging mijn telefoon weer kapot en nu wil ik de verzekering bellen en word er aangekondigd dat ik deze dus niet heb Door de transfer en ik dat had moeten weten, in mijn opzicht is dit onzin aangezien ik het abonnement over neem van mijn vader en dan dus in mijn ogen ook de rest van het ‘pakket over neem. Dit bleek dus niet zo te zijn, mijn toestel was dus niet verzekerd en kon dit ook niet meer worden. Nu heb ik dus bij Samsung mijn telefoon laten maken voor 420 euro, zo gezegd zo gedaan.. nu zit er een klein scheurtjes de achterkant dit is in mijn tas gebeurt het is een scheur van Nog geen 2 cm en verder op de telefoon zit nergens schade, nu is mijn beeldscherm van binnen uit defect gegaan en wilt Vodafone mij geen service verlenen aangezien dit niet onder de garantie valt. Dit vind ik allemaal klinkklare onzin aangezien ik al vanaf de BlackBerry tijd een abonnement heb bij hun met verzekering.. en dan nu kan je ineens niks voor me betekenen. Vind dit geintje al weer veel te duur eerst dus de 420 euro voor mn beeldscherm voor en achter en nu voor een defect scherm waar ik verder niks aan kan doen nog eens 220 euro. Super slechte service en onduidelijk! Bij de transfer hadden zij mij duidelijk moeten inlichten over de te komen vervallen verzekering of mij in ieder geval moeten vragen of ik hem mee wou nemen!!! Super slecht dit.

Wanneer Vodafone mij tegemoet komt met een redelijk aanbod. Ik ben al zo lang klant en heb altijd de verzekering gehad, vind dat ik wel genoeg betaald heb.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jessiex1996