Klacht: Wat een romantische reis moest worden was ondermaats

op 24 juni 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens de booking werd gemeld dat het ging om een huwelijksreis ging
In het vliegtuig KLM werd niets speciaal gedaan ,ik dacht in het hotel zal er wel een speciale verrassing zijn.
Doch tevergeefs dit was helemaal beneden alle peil.
De kamer was sober en dit voor een 4 sterrenhotel.
Het enige dat goed overkwam was het ontbijt
De hotelbedienden spraken heel gebrekkig engels en waren precies tegen hun goesting aan het werk.
Alle informatie hebben wij dan maar in venetië zelf moeten vragen.
Ook de betaalde watertaxi gaf problemen zels al waren de tickets vooraf betaald in nederland(een ramp).
2 uur moeten wachten en dan eindelijk met de watertaxi naar het hotel
In het hotel heb ik twee dagen op voorhand gevraagd een fax te sturen om de watertaxi tijdig te kunnen hebben voor de luchthaven,daar zeiden ze dat dit 1 dag op voorhand zpou gebeuren.
Na een uitstap die dag vroeg ik aan de receptie voor de fax ,ze zeiden dat het antwoord op de kamer lag.
Ik ben gaan zien ,er was niet,ik ben naar beneden gegaan en heb dan gezegd dat als er geen taxi tijdig is en ik mijn vlucht mis ,zal langer blijven op hun kosten tot ik een taxi heb.
Een romantische reis was het voor mij in geen geval.
De kamers waren niet goed zuiver gemaakt
Dit voor een 4 sterrenkamer.
WIFI is enkel beneden te ontvangen NIET OP DE KAMER!!

Het enige was het ontbijt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste heer Struppe Wat vervelend dat u de huwelijksreis zo ervaren heeft. Ik heb uw klacht neergelegd bij uw contactpersoon in de winkel Roosendaal. Zij zal begin volgende week contact met u opnemen om in gesprek te gaan over uw reis. Met vriendelijke groet Carina van Overveld D-reizen Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 03 juli 2016 om 12:38 geantwoord

Beste heer Struppe,

Ik heb inmiddels van de winkel teruggekoppeld gekregen dat zij uw klacht zullen indienen bij Sunair. Zodra zij hierop reactie hebben ontvangen zullen zij contact met u opnemen.

Patricia
Team Webcare

Heeft op 05 december 2016 om 22:36 geantwoord

Tot op heden nog steeds geen melding gekregen van Sunair, ik vind dit wel zeer langdradig.
Daarom ga ik verder stappen ondernemen .

Mvg

Struppe Walter

Bericht van D-Reizen

10 maanden geleden - Beste heer Struppe, U zou inderdaad al lang een reactie moeten hebben, ik wist niet dat u hierover nog geen bericht hebt gehad. Ik heb dan ook direct contact opgenomen met Sunair en mijn collega's in de winkel. Ik vertrouw erop dat u zo snel mogelijk bericht krijgt. Excuus voor het ongemak. Hartelijke groet, Joris Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door struppe