Klacht: Wat een misleiding!!!

op 25 december 2012 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 24 december een bril aangeschaft na aanleiding van de tot vervelens toe terugkerende reclame van een bril voor € 79.00 met gratis glazen. Wel de monturen voor die prijs zijn bijna niet aanwezig uiteraard wel de duurdere, montuur uitgezocht en toen ik vroeg na de actie kreeg ik te horen dat er eerst gekeken moest worden wat voor mij voordeliger zou zijn!!!Nou dat viel vies tegen men kwam uit op een bedrag
waar ik steil van achter over sloeg, en voel mijn steeds in de maling genomen.

Gewenste Oplossing:

Dat men eerlijke reclame hanteert en met eerlijke prijzen komen, dit was voor mij de eerste maal dat ik een bril daar kocht maar GELIJK de laatste keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 27 december 2012 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend te horen dat uw bezoek aan de winkel niet geheel naar wens is verlopen en u zich misleidt voelt door onze reclame, dat is niet de bedoeling.

Wij hebben begrepen dat er weinig monturen van €79 in de winkel aanwezig waren, dat is uiteraard vervelend, wellicht door de actie had de winkel niet zoveel monturen van de prijsklasse €79 voorradig, echter kan onze winkel elk montuur dat op onze website, www.specsavers.nl, voor u bestellen.

Bij de actie €79 krijgt u een complete bril met standaard glazen met daarbij een product naar keuze, echter voor extra opties dient u een toeslag te betalen. Graag vernemen wij van u wat u heeft aangeschaft en uw gegevens, zodat wij kunnen kijken of het voordeliger voor u kan. Wij willen u vragen deze gegevens door te sturen naar onze service afdeling via het emailadres nl.service@specsavers.com.

Wij horen het graag van u en hopen het vervelende gevoel bij weg te kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door apiehapy53