Klacht: Wat een gedonder!!!

Paco1964 op 02 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Gisteren om onverklaarbare wijze van mijn Basic-Fit app af gegooid. Krijg het niet voor elkaar om hoe dan ook met mijn gegevens de app nog in te komen. Ik wordt door gelinkt krijg dit dan te zien: (Je overschreed het maximum aantal pogingen om in te loggen. Naast je gebruikersnaam en wachtwoord, moet je nu ook de code van op de afbeelding opgeven) maar ook na deze stappen door lopen te hebben kom ik er niet in!!!! Terwijl ik gewoon via de PC wel met de zelfde gegevens in kan loggen in mijn Basic-Fit. Baal hiervan betaal extra voor deze app, ook om
mijn progressie bij te houden. Maar kan nu ook niet meer mijn gymtime reserveren.

Wanneer ik weer mijn Pro app kan gebruiken en mijn gymtime via de app kan reserveren!!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 juli 2020 om 07:50 geantwoord

Beste Hans,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.
Ik vind het erg vervelend om te horen dat je niet meer kunt inloggen.

De App en de MyBasic-Fit staan los van elkaar waardoor het mogelijk kan zijn dat je wel kunt inloggen in de MyBasic-Fit maar niet in de App. Deze twee portals worden na het aanmaken van de account aan elkaar gelinkt, maar de inloggegevens staan los van elkaar.
Voor de App betaal je niet extra.

Ik heb 1 actief lidmaatschap terug kunnen vinden onder de opgegeven gegevens, maar deze staat niet op jouw naam. Ook het e-mailadres komt niet overeen, waardoor je waarschijnlijk problemen ondervind met inloggen.
Onder jouw naam en e-mailadres heb ik enkel een lidmaatschap terug kunnen vinden welke is opgezegd in december 2019.

Ik zou je willen vragen om de kaarthouder contact met ons op te laten nemen zodat het probleem met de App verholpen kan worden. Wij helpen deze persoon graag verder! Er kan contact met ons opgenomen worden per e-mail en live chat op onze website.

Onze excuses voor het ongemak!

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Paco1964