Klacht: Wasmachine kapot

op 21 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn wasmachine ging ongeveer 2-3 maanden na garantietermijn stuk. De koolborstels waren kapot en de trommel moest vast gemonteerd worden. Op de website biedt Samsung verschillende contactopties aan, ik koos messenger. Na herhaaldelijk contact te zoeken voor reparatie, heb ik zelf noodgedwongen een monteur in handen genomen die dezelfde dag nog kon komen. Het betaalbewijs heb ik bewaard. Echter Samsung weigert reparatiekosten te vergoeden omdat dit niet een gercertificeerd bedrijf is en geeft zelf geen coulance voor het slechte bereik. “Dan had ik maar moeten bellen” zeggen ze, terwijl ze telefonisch contact naast messenger als keuze zetten.

Gewenste Oplossing:

Als ik de kosten (namelijk 145 euro) van de reparatie vergoed krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door linda0101