Klacht: wasmachine

op 06 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij hebben op dinsdag 3 mei een wasmachine besteld en deze is op 4 mei bij ons thuis bezorgd.
De wasmachine is aangesloten door de medewerkers en de bezorgers zeiden dat we de wasmachine de eerste keer moesten laten spoelen.
Dat hebben wij gedaan en daarna hebben we een katoen programma gedraaid met was erin. Zodra de wasmachine begon te centrifugeren, stuiterde deze heel de badkamer door. Het maakte een enorme herrie en we konden de wasmachine met 2e bijna niet houden.
We hebben toen de wasmachine goed waterpas gezet, maar vervolgens deed de wasmachine weer hetzelfde.
Ik heb contact opgenomen met de media markt en ze zou overleggen over de wasmachine geruild kon worden.
Toen ik vandaag niks hoorde van de media markt en zelf nog een keer terug belde, werd er gezegd dat ik contact op moest nemen met de fabrikant, zanussi.
Dit heb ik natuurlijk gedaan, en de mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik moest kijken of de transport bouten er nog in zaten.
Deze bleken er inderdaad nog in te zitten.
De wasmachine is geleverd bij mijn opa en oma, van 80 jaar oud. Het boekje waar in staat hoe alles aangesloten moet worden, bevat alleen plaatjes, die eigenlijk niet te begrijpen zijn, zeker niet voor mensen van die leeftijd.
Er is niemand die heeft verteld dat de bouten weggehaald moeten worden, en bij de levering zijn de buizen van de waterafvoer gewoon eroverheen geplaatst.
Na 2 dagen aan de wasmachine te hebben gehangen, en de trommel misschien wel beschadigd te hebben, blijft deze nu eindelijk staan.
Maar ik vind het niet netjes, dat niemand heeft verteld dat die transportbouten eruit moeten. De mannen die het leveren snappen ook wel dat mensen van 80 dat niet kunnen. En als ze er geen tijd voor hebben om het te doen, hadden ze op zijn minst kunnen vertellen dat dit moest gebeuren.

Bijvoorbeeld een tegemoetkoming met geld? Iemand die komt controleren of de wasmachine niet beschadigd is door het draaien met de transportbouten er nog aan?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door myrthemagielse1997