Klacht: Was nou maar NIET naar SPECSAVERS gegaan.

op 05 september 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

U kent die reclame wel. Zo beloven ze op de site voor de hoorzorg dat er een inloopspreekuur is. Dat kun je in Almere vergeten dat is daar afgeschaft. Daar is v.w.b. die service, op een heel laag pitje gezet. Als er een slangetje of een doompje kapot is mag je langs komen dat wordt dan door het personeel van de brillen afdeling vervangen, maar zodra je de audicien nodig hebt moet er een afspraak gemaakt worden. Mijn hoortoestel was kapot en moest enkel maar ingeleverd worden. Ik moest 1 week wachten voor die afspraak en toen 2 maanden later mijn andere toestel ook kapot ging moest ik 2 weken wachten. Ik heb geprobeerd hierover in contact te komen met iemand van het hoofdkantoor via de telefoon en via email maar daar kom je niet verder dan de klantenservice in mijn geval mevrouw Miriam Battem. Zij zou de klacht aan de winkel doorgeven was haar relaas. Als ik mevr Battem via de telefoon vertel dat als ik niemand te spreken krijg ik dan wel de media weet te vinden die daar voor bedoeld zijn vindt zij het gesprek ineens een nare wending krijgen en wil het gesprek beëindigen. Maar ze vond het verder prima als ik de media benaderden. Ik ontdek dat de 2 Specsavers winkels in Almere een particuliere eigenaar hebben, een ervan is de heer Eddy Slotboom die vertelde mij dat het inloopspreekuur was afgeschaft omdat er soms wel 15 tot 20 mensen zaten en dat werd een beetje te gek. Ik heb die aantallen nooit gezien. Er is dus m.i. duidelijk verschil in service in kijken en horen met je bril kun je de hele dag door binnen lopen voor van alles en nog wat en w.b. horen moet er een afspraak gemaakt worden. Er zou van alles worden aangepast op de site, ik zie het niet. Ik kan volgens die site nog steeds op het inloopspreekuur langs komen.

Als ik zoals in mijn geval een kapot toestel enkel maar hoef in te leveren daar geen afspraak van over 2 weken voor hoef te maken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 06 september 2018 om 08:34 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze service. Onze audiciens werken op basis van een dagelijkse agenda. Helaas is inderdaad correct dat het spreekuur in onze winkel in Almere op dit moment is afgeschaft, dit heeft te maken gehad met de wisseling van de audicien.

Om u beter en nauwkeuriger te kunnen helpen maken wij graag, wanneer u hinder ondervindt van uw toestel, een afspraak. Dit zodat de audicien volledig te tijd voor u heeft.

Uiteraard als u uw toestel alleen wilt inleveren zodat hij opgestuurd kan worden ter reparatie en u duidelijk vermeld wat het probleem is met het toestel, kunt u dat zeker doen zonder afspraak.

Wij zullen onze website nalopen zodat er geen verkeerde vermeldingen staan bij de agenda van onze winkel in Almere.

Hartelijk dank voor uw opmerking en vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Specsavers International BV

Heeft op 06 september 2018 om 15:10 geantwoord

Er klopt iets niet in uw antwoord. U zegt : \"in onze winkel in Almere op dit moment\" het moet zijn \"winkels, het betreft 2 winkels dus moet de winkel in Almere buiten nog even verwijderd worden van de site\". Ook de volgende alinea is overbodig \"Om beter en nauwkeuriger te helpen etc, etc\". Daarvan heeft u op uw site bij de vermelding nazorg, inloopspreekuur al aangegeven dat indien klachten die tijdens bezoek inloopspreekuur niet direct verholpen kunnen worden, dat daar een afspraak voor gemaakt wordt. Ook zou ik het netjes vinden als er een naam onder de mail staat wie namens Specsavers International BV deze verstuurd.
Ik ben op de hoogte van wat er is voorgevallen met de vorige audicien R.Berends dat heeft zowel de hr Slotboom als de nieuwe audicien mij verteld, (niet netjes)maar ik heb nog nooit zo'n goede audicien gehad.

Reactie van de melder van de klacht benr

3 maanden geleden - Ik wil nog even reageren op de gang van zaken. Als ik u zelf via de mail benader geeft u geen reactie, maar als ik dit via klacht.nl doe weet u niet hoe gauw u een reactie moet plaatsen om dat schuine balkje (opgelost) op de klacht te krijgen. Daarna volgt u weer uw eigen beleid niet reageren. Praten met u helpt niet ik ga de RECLAME CODE COMMISSIE inlichten omtrent uw reclame omtrent het inloopspreekuur. m.v.g. benr

Bericht van Specsavers

3 maanden geleden - Goedendag, Wij betreuren uw laatste bericht aangezien wij zowel hier als via de e-mail op uw berichten hebben gereageerd. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door benr