Klacht: wachtwoord werkt niet

op 20 juni 2016 over DigiD in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn wachtwoord correct ingevuld en het wordt niet geaccepteerd. Nu kan ik niet inloggen. Ik moet een loonformulier voor het UWV invullen en daarmee kom ik nu te laat.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het functioneert zoals zou moeten. Er is steeds gedonder met die wachtwoorden en dan zit je 5 dagen te wachten op een brief van DigiD. Dat dit ingevoerd is, is al hinderlijk genoeg. Dt het niet functioneert is onacceptabel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VVJJ