Ik wilde mijn Digid overzetten naar een andere computer wegens emigratie. Ik ben hogeschool docent informatica. Het overzetten is onmogelijk. Je loopt elke keer vast op dat je je ID moet scannen. Dat is een optie , maar dat is... Lees meer
Niet te geloven dit systeem. Ik heb ondertussen de 3e brief voor mijn neus met een activeringscode. Niets doet het meer. Ik wil een oplossing Lees meer
ik heb vandaag 1 brief gekregen voor de id kaart te activeren dat ik daar met in kan logge
naar 1 paar keer geprobeerd te hebben krijg ik de melding de inlog functie van Uw identiteitsbewijs is geblokkeerd
neem contact op met... Lees meer
Klikte precies om 9:00 NL tijd en het gaf direct al aan, geen tijd beschikbaar!!
Lees net een klacht en digene meld dat het maar iets van 3 minuten openstaat!!
Nu moet ik dus weer een niewe code gaan aanvragen..........ik hoop dat... Lees meer
Het Is belachelijk moeilijk een afspraak te krijgen voor een activering van de digid via videobellen.
Waarom op vrijdag een, window, openen van misschien 3 minuten???????
Het is toch mogelijk om verder dan een week te plannen.
Dit is mijn 7e keer dat... Lees meer
het lukt maar niet om na het scannen dat nummer in te geven. de telefoon scant het wel maar krijg steeds : probeer het nog een keer en dat is nu al de 8ste keer dat dat niet lukt Lees meer
Ik ben nu 14 dagen dagelijks bezig, ook vrijdags om een afspraak tot videobellen te krijgen via nederlanders wereldwijd. Er is nooit plaats, is dit eigenlijk wel serieus? Of je 's morgens, 's avonds of 's nachts probeert. Het lijkt... Lees meer
Digid ‘id-check’ is als immigrant zonder Nederlands rijbewijs onmogelijk in te vullen. Dit is discriminerend. Lees meer
De gesproken sms code word op een laag geluids nivo en te snel voorgelezen Lees meer
Het eerste deel van het verhaal over de sms-code is duidelijk te verstaan.
Zodra echter de sms-cijfer code wordt voorgelezen daalt het volume dusdanig dat het niet te verstaan is.
Hierover wordt in december 2023 al geklaagd, het is nu 09-01-2024, is... Lees meer