Klacht: Wachttijden klantenservice

op 14 januari 2019 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben al sinds begin juni 2018 bezig om een handvat te krijgen voor onze oven, gezien deze bij de plaatsing van de keuken kapot bleek te zijn. Steeds gebeurt er niets en moet ik zelf weer bellen, steeds met ontzettend lange wachttijden bij de klantenservice. Vandaag slaat alles; na 40 minuten sprak ik iemand die me doorverbond omdat hij het zelf niet kon afhandelen en na anderhalf uur in de wacht heb ik opgehangen, ik zat buiten mijn belbundel.

De klantenservice zou een indicatie moeten geven van de wachttijd, zodat je weet dat je beter later terug kunt bellen als die schijnbaar anderhalf uur is. Sowieso vind ik het geen stijl dat je klanten per definitie (niet eens bij uitzondering, want ik snap echt wel dat het soms drukker is) meer dan 20 minuten laat wachten voordat ze een werknemer aan de lijn hebben. Ik maak dit echt nergens anders mee.

Ondertussen zou ik wel graag een compensatie zien voor alle belkosten, buiten het feit dat ik ook ondertussen graag eens een monteur met een ovenhandvat zou zien langskomen. Ik heb vandaag mijn complete belbundel aan de Ikea besteed.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarjetC