Klacht: Wachten op mijn bestelling en e-mail van Sebastiaan Philippe

Ik heb van de week een bestelling gedaan van een houten iPad Flip-Cover Walnut en heb ze een paar e-mail getuurd om te vragen wanneer ik deze zou kunnen verwachten. Maar tot nu toe nog geen reactie terug gekregen van het bedrijf wat ik al een beetje raar vind en zeker binnen 24uur wel een e-mail had verwacht. En nu aangezien de beoordelingen die ik later pas hebt gelezen, heb ik het vermoeden dat ik nu ook een probleem hebt en waarschijnlijk kan fluiten naar mijn geld en ik hoop eigenlijk dat dit niet het geval is en mijn product waar voor ik betaald heb ook gewoon geleverd krijgt

Zodra ik het product in goede staat geleverd krijgt dat staat op nummer één (maar dat zal wel niet het geval zijn), zo niet wel mijn geld terug krijgt dat ik al betaald hebt. En heel graag die site https://www.sebastiaanphilippe.nl van het net moet worden gehaald voordat hij nog meer slachtoffers maakt, ik vind het ook dat deze man zeer onprofessioneel handelt met zijn bedrijfje en hoe hij met zijn klanten omgaat is grof weg gezegd een smerige streek en dit is pure diefstal van de klanten en hun gegevens die hij nu ook in zijn bezit heeft. Dit bedrijf moet per direct gestopt worden en van het net af worden gehaald, en het betreffende persoon gerechtelijk gestraft wordt. ik zelf heb ook een vermoeden dat er veel meer mensen hiervan te dupe zijn en er geen melding van hebben gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sebastiaan Philippe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud. Bakker.