Klacht: Bestelling nooit geleverd, geld kwijt, geen reactie

op 20 augustus 2016 over Sebastiaan Philippe in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 juli 2016 een bestelling gedaan en betaald. Wel netjes een orderbevestiging ontvangen, en toezegging dat er binnen 24 uur verzonden zou worden. Maar daarna niets meer…
Na een week een mail gestuurd, en na nog een week nogmaals. Daarna nog enkele keren geprobeerd, maar er komt geen reactie terug. Ik zie nu op hun website en op hun FB-pagina dat er al sinds juni 2015 geen berichten en geen reacties van klanten meer zijn.
Mijn vermoeden stijgt dat dit bedrijf niet meer levert, maar nog wel geld int. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben, maar vind het heel erg dat dit bedrijf gewoon door kan gaan met geld incasseren?
Kan iemand dit stoppen??

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de door mij bestelde producten ontvangen, of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sebastiaan Philippe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantes