Klacht: Wachten niet, ging gelijk naar de Parcel shop

op 22 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn vrouw is erg ziek en ik moet ten alle tijden thuis zijn voor mocht er iets gebeuren dat ze naar het ziekenhuis moet via de ambulance. Nu zat ik op de wc en liep mijn vrouw naar beneden om het pakketje aan te nemen. Mijn vrouw stond binnen 10 seconden al beneden en hij had een leeg papiertje naar binnen geduwd. We hadden uitgelegd dat we niets bij de parcelshop kunnen afleveren sind we in een best moeilijke situatie zitten. Maar hij ging gelijk snauwen. Wij geven aan dat hij wel iets langer dan 15-20 seconden bij een deur moet wachten sinds er gewoon zieke mensen kunnen wonen en dus beter zijn werk moet doen. Maar hij ging gelijk dreigen dat het pakketje nergens meer te vinden zal zijn. En het briefje wat hij in de brievenbus had gedaan is leeg, dus als mijn vrouw niet naar beneden kon wisten we niet eens waar het pakketje zou zijn.

Ik ben tevreden als het pakketje wordt afgeleverd want we hebben niet voor niets 15 euro leveringskosten betaald. Anders kunnen wij ons pakketje namelijk nooit meer in ontvangst nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rummierob