Klacht: wachten al 5 maanden op ons geld – airline heeft al betaald maar Edreams houd ons geld vast

op 12 mei 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

wij hebben 27 januari een refund van 1800 Euro aangevraagd voor een vlucht geboekt via Edreams bij Finnair naar Hangkong. Finnair bevestigd dat ze 1 februari het volle bedrag aan Edreams hebben betaald. Wij hebben ook naar diverse calls echter deze 1800 Euro van Edreams nog niet ontvangen. 23 april na een 3 uur bellenophangenwachtrij etc uiteindelijk een toezegging (ook per mail) gekregen dat geld binnen 7-10 dagen op onze rekening zou staan. Gisteren 11 mei weer 3 uur tijd met bellenophangenwachrtijen etc doorgebracht omdat geld nog steeds niet teruggestort is zonder succes. antwoord is nu weer dat ze het geld van Finnair nog niet hebben ontvangen. Vervolgens weer contact met Finnair opgenomen – die ons ook schriftelijk wederom bevestigen dat geld 1 februari al aan Edreams is betaald. Finnair is overigens wel zeer behulpzaam maar ook machteloos in deze.

Als ik eindelijk mijn refund van 1800 Euro op mijn rekening heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarinaWassong