Klacht: wachten

op 07 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Mijn man wou graag een nieuwe bril en zonnebril en wij naar Hans Anders in Klazienaveen. Erg druk toen zijn we de volgende morgen nog eens gegaan. Weer te druk konden weer niet geholpen worden. Toen zin we naar een ander filiaal gegaan n.l in Angelslo gegaan nou super snel aan de beurt. Werden erg fijn geholpen en met het halen van de bril weer super geholpen en snel aan de beurt. Ze hielpen ons de eerste keer zelfs met brillen uitzoeken. Komt op Klazienaveen nooit voor daar worden je ogen gemeten en je wordt voor stelling met brillen gezet en dan helpen ze weer anderen en als je klaar bent moet je jezelf weer melden. Nu zakte de bril van mijn man iets af en hij bedacht vanmorgen om toch maar even naar Klazienaveen te gaan om zijn bril wat strakker te laten zetten. Weer erg druk en er was maar 1 om te helpen.Toen mijn man er vriendelijk naar vroeg als ze alleen was zei ze ja , en morgen is mijn collega ook alleen. Dus met andere woorden dan hoef je ook niet te komen. Er gingen al meer mensen de winkel uit vanmorgen en de andere keren als wij het filiaal in Klazienaveen bezochten. Nu vraag ik mij af is er nou geen oplossing voor dat ze alle mensen kunnen helpen. Dat er wat meer personeel in de winkel komt. Snap best dat dat een kosten plaatje is maar als alle klanten weggaan verdienen ze ook niets. En er zal een aantal procent terug komen maar ik weet ook dat heel veel weggaan en naar een ander gaan. Mijn man voelde zich lelijk in de rug geschoten toen ze zei dat haarcollega ook morgen alleen was en hij dus niet hoefde te komen. Graag hoor ik van u een oplossing.

Daar laat ik jullie vrij en zie bovenste gedeelte

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 07 juni 2016 om 12:47 geantwoord

Beste mevrouw Germes,

Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat het heel vervelend is dat u in Klazienaveen altijd zo lang moet wachten. Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mede door uw reactie kunnen we als bedrijf er aan werken om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Ik ga uw bericht doorsturen naar de betreffende regiomanager zodat deze op de hoogte is.

Hans Anders Klantenservice

Heeft op 08 juni 2016 om 10:03 geantwoord

Nou op zekere hoogte.
Maar er moet gewoon meer personeel komen in dit filiaal.
En je kan de klacht wel doorsturen maar dan is het voor hem een weet en gebeurt er echt wat mee, dat is maar afwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Janita Germes