Klacht: wacht al ong. 8 weken op terugbetaling

op 01 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg in de trein een boete omdat ik per ongeluk het ov-pasje van een vriend had meegenomen i.p.v. mijn eigen pasje. Brief geschreven naar arriva. Kreeg brief terug van hun. Er werd vermeld dat wanneer ik mijn boete betaald zou hebben, ik het snel teruggestort zou krijgen.
Niet dus. Al ongeveer tien keer gebeld en iedere keer werd er beloofd dat het gestort zou worden.( Ben denk ik ondertussen al meer geld kwijt aan het bellen dan wat ik terug krijg)
referentienummer: KLS/W.B./19900

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld gestort is. ( het liefst ook nog een vergoeding voor al dat getelefoneer)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Daniel,

Goed dat je dit aankaart. Na controle is gebleken dat er met het terugbetalen iets is misgegaan. Inmiddels is dit hersteld. Je krijgt het boetebedrag binnen nu en twee weken teruggestort op het rekeningnummer waarmee je de boete ook betaald hebt.

Excuses voor het feit dat je zolang moet wachten en voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel de jager