Klacht: waarschuwing over mij via website Hans anders

op 17 maart 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Hierbij dien ik een klacht in over meneer Zaher van locatie Schalkwijk, ik was daar een paar weken geleden(22 feb?) omdat ik moeite had met de nieuwe glazen van mijn nieuwe bril vooral met het omhoog en ver weg kijken, ik was al een keer eerder geweest om ook de bril te laten afstellen en de vrouw die me toen hielp zij dat ik waarschijnlijk moest wennen aan de cilinder ik wende er dus niet aan maar meneer Zaher wilde mij niet helpen en vroeg om mijn postcode en stuurde me door naar Heemstede omdat ik daar de glazen had besteld, toen ik daar kwam en de vrouw in het systeem ging kijken zag ik daar een waarschuwing staan dat het bij mij tussen de oren zit, ik was hierdoor zeer van streek en snapte er niks van, deze man heeft niet eens naar deze nieuwe bril gekeken , ik ben er erg verdrietig over en ook boos, dit doe je toch iemand niet aan het lijkt wel persoonlijk!
Ik ben al vanaf oktober vorig jaar bezig met de nieuwe bril doordat ik een smalle neusbrug heb wat problemen geeft met afstellen en de multifocale glazen die ik al vele jaren had bestaan kennelijk niet meer dus verschillende glazen al uitgeprobeerd het is een heel gedoe wat me veel stress geeft dan hoef ik er dit niet bij te hebben, ik vind het echt schandalig!

Ik denk niet of er iets is waardoor ik tevreden kan zijn maar ik vind op zijn minst dat de heer Zaher zijn verontschuldiging zou moeten aanbieden en die gegevens over mij van het systeem afhalen!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 maart 2020 om 11:24 geantwoord

Beste Mariena,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg vervelend dat u dit contact heeft moeten ervaren.

Ik zie dat deze klacht via het hoofdkantoor is opgepakt en dat deze klacht is doorgezet naar mijn collega's in de winkel.

Ik wil u vragen het contact vanuit de winkel even af te wachten.

Ik hoop dat Hans Anders alsnog een gepaste oplossing kan bieden.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mariena