Mijn Klacht:
waarom sta ik in godsnaam onder preventel. ik bataal maandelijs alles gewoon .. ik word er beetje moe van bkr die moest er zelfs om lachen . maar die zeiden al dat ze dat bij iedreen doen.
Gewenste Oplossing:
verlopig niet wand dit kost me alles

