Klacht: Waardeloze service en levering

op 13 maart 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Om te beginnen ben ik op deze site echt een bijna identiek verhaal tegengekomen van iemand uit 2015, ja… we zijn nu 5 jaar verder en blijkbaar heeft UPS precies niks geleerd van de klacht uit 2015 (!!!).

Ik heb een fiets besteld en deze zou vandaag bezorgd worden, op een tijdstip met als indicatie: ‘voor het einde van de dag’, nogal een breed begrip maar oké, ik was vandaag thuis dus ben ik thuis blijven wachten. ’s middags keek ik via de tracktrace wat de status was en zag ik tot mijn grote verbazing dat de bezorger mij gemist heeft. Hoe dan?! Kleine kans dat ik de bel gemist heb, maar hé, het zou kunnen. Maar… in de brievenbus geen briefje, niks nada. Ik betwijfel of de bezorger überhaupt wel geweest is. Nou goed, ik ga proberen het bezorgtijdstipafleveradres te wijzigen aangezien ik aanstaande maandag gewoon moet werken. Blijkt dit alleen te kunnen door een ‘InfoNotice-nummer’ in te voeren. Guess what, deze heb ik niet gekregen want de bezorger heeft mij überhaupt geen ‘we hebben u gemist’ notificatie achtergelaten. Dus maar telefoneren met UPS. Daar krijg ik vervolgens een meneer aan de telefoon die zo moeilijk te verstaan is dat ik 4x moet vragen of hij wat duidelijker wil praten. Na een frustrerend gesprek en met enkel het antwoord dat ze maandag opnieuw komen hang ik maar op. Ik ben nog steeds niet geholpen. Ik heb de helpdesk van de fiets gecontact en die waren gelukkig heel vlot met mij helpen. Zij hebben UPS gebeld en het afleveradres laten wijzigen. Jammer dat ik daarvoor zo veel moeite moest doen want ik had het graag gewoon zelf aangepast.

Ik wil graag een reactie van UPS met een verklaring waarom ik geen InfoNotice-nummer heb ontvangen en er überhaupt geen bericht is achtergelaten in mijmijn brievenbus of per email. Daarnaast wil ik graag dat ze iets doen aan het aangeven van het bezorgmoment, want kom op zeg jongens, 'voor het einde van de dag' is echt belachelijk. Je kan niet verwachten dat mensen de hele dag thuis blijven wachten op hun pakketje.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Malouvanslobbe