Klacht: waardeloze service

op 13 oktober 2016 over Kidsgigant in de categorie Internetshops - Speelgoed

Het bedrijf Kidsgigant in Hoofddorp/Purmerend bood een uitbreidingsset aan om van een eerder bij dit bedrijf gekocht stapelbed een hoogslaper te maken, dmv vier extra poten. De montage was volgens de artikelinformatie bij de prijs inbegrepen. De hele site stond er ook vol mee: gratis montageservice! Na het maken van de afspraak, waarbij nogmaals werd bevestigd dat de hoogslaper dan ook door kidsgigant gemonteerd zou worden, heb ik de hele dag vrij genomen.

De monteurs kwamen netjes op het afgesproken tijdstip aan. Halverwege de klus bleek een onderdeel defect, dus de monteurs moesten weer vertrekken met de bedoeling om later met een vervangend onderdeel weer terug te komen. Uur later belt het hoofdkantoor: Die montageservice was een grapje hoor, u zoekt het maar uit meneer Rogier die monteurs komen helemaal niet meer terug. Even later zelfs nog een figuur van Kidsgigant aan de lijn gehad die de schuld nog bij mij probeerde neer te leggen.

Eindreslultaat: mooie verkooppraatjes niet nagekomen, voor leugenaar uitgemaakt, geen goed bed, vrije dag voor niks opgenomen, en geld weg

Als er een hoogslaper zonder defecte onderdelen gemonteerd is, zoals door kidsgigant vele malen in alle mooie verkooppraatjes op de website is aangeboden, en later ook nog een keer door kidsgigant bevestigd.

Alle klachten die gemeld zijn door Rogier Lemmink