Klacht: Waardeloze service!

op 31 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin en ik zijn op dit moment op Center Parcs de Kempervennen. Vanmorgen geconstateerd dat onze koelkast niet meer werkt in dit behoorlijk oude huisje. Om 9:49 gebeld met het bericht dat er gelijk een monteur zou komen. 40 minuten later, om 10:30 weer gebeld met de vraag wanneer hij nou eindelijk aanwezig zou zijn. Er werd me verteld dat hij onderweg was en hij er iedere minuut kon zijn. Om 10:55 kwam hij eindelijk binnen. Het vlees dat we gisteren gekocht hebben in de veel te dure Daily Store kunnen we weggooien.

Gewenste Oplossing:

Compensatie in de vorm van een geldsom waarmee we nieuw vlees kunnen kopen, of een vergelijkbare compensatie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door koen19111