Klacht: Waardeloze service

op 30 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb echt zeer slechte ervaringen met mediamarkt online. 3 keer iets besteld en 3 keer te laat geleverd. Naast de slechte levering krijgen ze het voor elkaar om een creditering in de vorm van een cadeaukaart te geven ipv de afgesproken terugstorting op rekening. Deze kaar is vervolgens ook naar een verkeerd adres gestuurd. Ik ben daardoor voor niks naar de mediamarkt gereden, vervolgens wordt mij verteld dat ik de cadeaukaart zelf maar moest ophalen op het verkeerde adres. Ik ben toch geen courier van mediamarkt online of wel??? Ik toch maar langs het adres gegaan, maar daar is niks bekend. Vervolgens weer gebeld en wordt mij verteld dat dit adres in hun systeem staat en dat het niet gewijzigd kan worden. Na opnieuw bellen kan dit ineens wel???
Erg vreemd. Wellicht moet mediamarkt online eens de betekenis van service opzoeken in het woordenboek. En misschien handig om klant en collega gescheiden te houden, ik werk tenslotte niet voor mediamarkt al zijn daar blijkbaar genoeg mogelijkheden om de bedrijfsprocessen flink onder de schop te nemen.
In het kort samen gevat, zeer slecht!!!

Als ze eindelijk de creditering rond hebben en mij een vergoeding geven voor het onnodig heen en weer rijden naar de Mediamarkt en naar mijn oude werkgever. Al met al zeker 3 uur bezig geweest naast de benzinekosten die gemaakt zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jorisijs