Klacht: waardeloze lidl teamleider in de filiaal overschie

op 26 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag rond 17:45 langs geweest bij de lidl om de bloeddrukmeter te kopen aan de kassa medewerkster bevraagt of ze wou kijken of ze het nog op voorraad hadden die was vriendelijk om haar kassa te sluiten(had geen klanten meer) vroeg het toen aan de teamleider die bij haar wilde afrekenen hij geeft meteen als antwoord het ‘niet te weten of de bloeddrukmeter op voorraad was vervolgens spreek k hek zelf aan of ze nog binnen komen krijg ik precies de zelfde antwoord met een ongeduldige gezicht en ook nog een commentaar dat “het toch kan dat hij het niet kon weten” ik vind als teamleider van de winkel je dit moet weten als klanten hierom vragen. Het was een aanbieding die gister is ingegaan. Het kon m niet schelen. Wou mij nog de winkel uitsturen omdat k aangaf k een klacht wilde doen over hem.

Als deze jongeman zijn werk ergens anders mag doen. Was duidelijk dat hij niets om zijn klanten en functie geeft. Had meer haast voor zijn pauze . dit kan absoluut niet.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door c.azi