Klacht: Waardeloze koperbeschermings

alice3 op 09 december 2019 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nooit meer Vinted! Pakketje uit Belgie moet ik op 50 km van mijn woonplaats ophalen. Geen bericht van DHL gehad. Vinted en Dhl wijzen naar elkaar, maar geen oplossing om het pakketje in mijn woonplaats af te leveren. Ik vroeg om restitutie maar geef het nu op, ben klaar mee, ik heb een hele maand eindeloos over en weer gemaild om bewijzen, bonnen en foto’s op te vragen bij de verkoper en voor te leggen bij Vinted.. Wat een waardeloze zaak, mooie praatjes over restitutiebeleid en kopersbescherming. De verkoper haalt het retourpakje niet op en ik krijg geen geld, want ik heb geen bewijs en bevestiging van opgehaald. Zo blijft het geld bij Vinted aan de strijkstok hangen. Ik heb niks gehad aan die zogenaamde kopersbescherming. Echt nooooit meer Vinted.

Ik koop niets meer via Vinted. Door de eindeloos opvragen van bewijs bij de verkoper gaat mij de lol wel over.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alice3