Klacht: waardeloze klantenservice

op 09 september 2016 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week al 2 maal de krant niet ontvangen en doe hier melding van, was vandaag in staat om mijn abonnement op te zeggen en werd doorverbonden met de klantenservice met mevr Yvonne Lubach.
Welke niet eens de tijd nam om mijn klacht aan te horen maar gelijk met een niet aanvaardbare oplossing komt van u krijgt 2 euro terug deze maand en uw kunt uw krant digitaal lezen.

Gewenste Oplossing:

Normale beantwoording en afhandeling van een klacht, ik betaal tenslotte voor een papieren krant en wil ik hem digitaal lezen dan bepaal ik dat zelf

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door goof1963