Klachten over Brabants dagblad

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Brabants dagblad zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Brabants dagblad in de categorie Media

152 klachten gemeld
2.4 /10
68 stemmen

Tijdslijn

Geen krant

Klacht van Ria Van der Heide op 24 september 2022 over Brabants dagblad in de categorie Media

Van af 15 september 2 keer de krant ontvangen en al 2x gebeld als ik gebeld heb krijg ik hem een keer en dan niet meer ga nu niet meer bellen sta te lang in de wacht Lees meer

belettering

Klacht van Rien Bissels op 21 september 2022 over Brabants dagblad in de categorie Media

Ik merk de laatste tijd dat de belettering van de puzzels (kruiswoord/doorlopers op het dagelijkse puzzelblad) steeds kleiner en onduidelijker worden. Hier tegenover staat, in mijn ogen, dat de foto's en verhalen op andere pagina's steeds groter worden. Juist voor... Lees meer

onjuiste informatie

Klacht van carla van roy op 18 september 2022 over Brabants dagblad in de categorie Media

Vandaag zondag 18 september besluiten mijn man en ik om naar de World press tentoonstelling te gaan in Eindhoven.. Vanuit Sint Michielsgestel toch 30 km. Gelezen in het BD dat de tentoonstelling op zondag open is van 12.00 uur tot 17.00... Lees meer

Te late bezorging

Klacht van Margot Visser op 17 september 2022 over Brabants dagblad in de categorie Media

Sinds een aantal maanden hebben wij waarschijnlijk een nieuwe bezorger want sindsdien ontvangen wij de krant iedere dag te laat, pas ruim na 8 uur. Ik wil de krant lezen bij mijn ontbijt, voordat ik ga werken en dat lukt... Lees meer

Aanbieding loopband.

Klacht van Kees Oerlemans op 13 september 2022 over Brabants dagblad in de categorie Media

Ik heb een klacht ingediend over de site bd.nl/fitness. Deze klacht wordt niet eens behandeld, want zeer slecht is. Voor mij een reden om per direct mijn abonnement op te zeggen. Lees meer