Niet 1 dag in de week krijgen wij de krant op tijd. Voorheen was er een soort van genoegdoening door verleende korting. Dat is teruggedraaid. Het ergerlijke is dat er nooit een fatsoenlijk antwoord wordt gegeven, een perfect ontmoedigingsbeleid! Vooral... Lees meer

Dit is de laatste tijd wel 10 keer gebeurt,dat we GEEN krant ontvingen Het is een dure krant en daarom willen we die ELKE dag Lees meer

Dagelijks is de bezorgde echt nat en vervuild met modder cq zand. Komt waarschijnlijk door opspattend regenwater vanuit de wielen van het vervoermiddel van de bezorger. Lees meer

betreft bezorgdienst. Dit is de 2e keer dat ik via Klacht opnieuw mijn klacht neerleg. Ik heb sterk de indruk dat ik niet serieus wordt genomen. De krant wordt bij nat weer gedeeltelijk kletsnat en bemodderd bezorgt. Dit speelt al maanden. Ik... Lees meer

Vorige week ook al melding gemaakt van dezelfde klacht! Vandaag zat onze krant weer half in de brievenbus, dus de helft buiten. De krant was voor de helft kleddernat. Dus nogmaals het verzoek om de bezorger hierover aan te spreken:... Lees meer

Kranten te laat bezorgd Lees meer

Wij zijn zwaar geirriteerd over het feit dat wij wederom de zaterdagkrant niet hebben ontvangen. De vorige keer hebben wij een voucher ontvangen die we niet hebben kunnen gebruiken. We hebben min. 5 pogingen gedaan bij supermarkten en benzinestations maar... Lees meer

We hebben proefabonnement tot 4 Maart 2021.Nu al 3 dagen geen krant,donderdag,vrijdag en nu zaterdag de 16de januari.Gisteren en eergisteren ben ik ze zelf op kantoor gaan halen.Ze vragen nog niet eens je adres.Graag uw reactie hierop. Lees meer

Geen krant ontvangen en altijd te laat bezorgd ik ben er klaar mee is niet leuk meer Lees meer

Meerdere keren werd bij nat weer een BEMODDERDE en NATTE krant bezorgd. Ik moet dan de krant föhnen en schoonmaken. (Ook mijn buurvrouw heeft dezelfde klacht.)Ik heb die klacht ook verschillende keren bij u kenbaar gemaakt via een keuzemenu maar... Lees meer
