Klacht: Waardeloze informatie en service.

op 21 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

We hebben een tv gekocht met de bedoeling web TV te kunnen kijken zonder kabels via de Wifi / browser buiten in de tuin. Na enkele inlichtingen bij de Mediamarkt was er een tv die we hebben uitgekozen die web TV zonder problemen aankon. Na de TV de hebben gekocht via de webwinkel (geen ruimte in de auto om direct mee te nemen) blijkt thuis dat de browser geen web TV (afspelen van mediabestanden) aan kan. Na dit gemeld te hebben via de telefoon aan de mediamarkt konden we bij de winkel langs komen om de TV in te ruilen tegen een duurder model (wij betalen het verschil) die de functionaliteit wel aan kan. In de winkel met de TV aangekomen neemt de service balie de oude tv niet terug omdat de originele zakjes en de doos beschadigt was. Verder zou de TV niet in goede staat zijn om als nieuw te verkopen. Dit was stof wat op de tv was neergeslagen, daarnaast geen enkele beschadiging te vinden.

Wij willen dat de oude TV wordt meegenomen en de duurdere variant kopen. Als Mediamarkt de oude TV in hun woorden niet meer als nieuw kan verkopen verkopen ze deze maar in de winkel als een Grade A - niet gebruikt. Het verlies (als je al zo mag noemen met de flinke marges die op tv's zitten) kunnen ze rechttrekken met de duurdere variant (het verschil) dat we betalen. Wij gaan absoluut niet terug naar de winkel Dit moet een SWAP aan de deur worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MWellink