Klacht: Waardeloze dekking

op 08 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Volgens vodafone is de dekking in postcode gebied 6325 minimaal 3G en op de meeste plekken ook 4G. En dan heb ik het over buiten, niet binnen.

Echter haal ik op de meeste locaties die Vodafone als >=3G bestempelt alleen GPRS en werkt geen enkele internet dienst op mijn toestellen en ook de auto met OnStar(welke over het Vodafone netwerk gaat) laat het hier afweten.

Anno 2017 vind ik het belachelijk dat mobiel internet gewoon weg niet werkt. Het is niet eens langzaam, nee het werkt gewoon niet.

Hoe komt dat? Nou omdat de enige zendmast die hier staat alleen GSM doet. KPN en T-Mobile konden wel een 4G mast plaatsen die alles op lost, maar Vodafone vind het blijkbaar afdoende dat de dekkings kaart aangeeft dat je buiten 4G moet kunnen halen terwijl dit gewoonweg niet waar is. Naast de mast staan heeft ook geen zin (ik weet waar hij hangt), het is gewoon geen internet. Het mooiste is dat de planning voor het komende jaar ook geen verbetering is.

Als ik met mij 3 Vodafone abbonementen minstens internet kan gebruiken zoals het bij de concurentie blijkbaar wel kan.

Het is 2017 en ik betaal voor 3 abbonementen die niet eens een minimale internet verbinding kunnen leveren.

Ik ben tervreden als de huidige zendmast 4G krijgt zoals Vodafone nu doet voorkomen.

Gebied: 6325 (Berg en Terblijt)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RavenLiquid