Klacht: waardeloze bezorging brabants dagblad

op 04 juli 2017 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een aantal keer per maand de verkeerde krant, al honderd keer voor gebeld, zal doorgegeven worden , gaat even goed en nu alweer twee keer raak deze keer. Op de site staat dat de krant uiterlijk 7 uur bezorgd moet zijn, ik ontvang de krant op zijn vroegst half 8. Elke keer klacht gemeld, maar wordt niet serieus genomen. Ik betaal elk jaar een hoop geld, vind het waardeloos dat een goede krant in de bus stoppen niet mogelijk is !!!!

Gewenste Oplossing:

Dagelijks de goede krant en uiterlijk 7 uur bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annosanto