Klacht: Waardeloze bedrijf dit !!!!

op 16 juni 2021 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

3 weken terug een ticket geboekt meteen na betaling kreeg ik een email dat de overstaptijd opeens 25 uur is i.p.v. 2,30 uur. Contact gezocht met hun om de ticket om te boeken. Na 55 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn waarna direct werd opgehangen natuurlijk zeer nerveus en opnieuw gebeld dit keer 1 u en 23 min aan het wachten. Iemand aan de lijn die niks snapt en weet om de ticket om te boeken hebben zij de ticket geannuleerd. Nou weer gebeld met dit kt bedrijf en ze gaven aan dat dit mijn verzoek was nou lekker makkelijk natuurlijk dus ze zouden de geld binnen 5-8 werkdagen terugstorten? maar het is al 14 werkdagen nog niks ontvangen helemaal geen moer… weer gebeld vandaag ze kunnen niet zien wanneer ik mijn geld terug krijg terwijl vorige keer gezegd is tussen 5-8 werkdagen. Mensen AUB niet kopen bij deze oplichterij lekker alles in het Nederlands maar als je support nodig hebt is het opeens alles in Engels en slecht bereikbaar en naar NL nummer bellen volgens achter de schermen doorgeschakeld naar buitenland ergens waar we niet weten. Bespaar je moeite en geld geef paar tientjes meer uit maar koop niks hier ook supersaver.nl is hun van ze hebben momenteel er twee.

Ik wil graag mijn centjes weer terug zodat ik opnieuw bij een fatsoenlijke luchtvaartmaatschappij nieuwe ticket ga kopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rajabova