Klacht: Waardeloos toestel

op 29 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toestel tot 3x toe opgestuurd voor reparatie toestel is waardeloos weigeren een nieuw toestel te geven . Ondanks 2 jarige fabrieksgarantie en toestel verzekering nooit een verzekering via Vodafone afsluiten dus. Je kan het toestel ook niet elders laten maken en de factuur opsturen bizar.

Ik probeer het nog 1 x ik eis een nieuw toestel ik loop zoveel schade door geen werkend toestel.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuw toestel en een excuus. Ik loop geld mis met me telefoon ik werk ermee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naz1989