Klacht: waardecheque

op 24 april 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 maart 2017 is een oogmeting voor een nieuwe bril voor mij en mijn echtgenote gedaan. Het moment was gekozen omdat we weer recht op de zorgvergoeding hadden. Na de offerte die we kregen er op gewezen dat we de vorige keer 2 nieuwe brillen mochten nemen . De verkoopster zei dat die actie nu niet geldig was. We waren daarover zeer teleurgesteld maar wie schetst onze verbazing toen we een week later een waardecheque voor een dubbele zorgvergoeding ontvingen van hans anders. Bij het ophalen van onze bril hebben we alsnog om deze tegemoetkoming gevraagd, maar de verkoopster deelde ons mede dat ze dit niet mocht.

Gewenste Oplossing:

Daarom verzoeken wij u om ons alsnog voor deze actie in aanmerking te laten komen en de tweede (zonne)bril gratis te leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

4 jaren geleden - Beste heer en mevrouw Merckx, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw bestellingen nagekeken in ons systeem. U heeft gebruik gemaakt van een andere actie. U heeft gebruik gemaakt van de actie gratis glazen. De acties kunnen niet met elkaar worden gecombineerd. Mevrouw heeft een multifocale Excellent bril uitgezocht en heeft een korting van €170.00 ontvangen op deze bril. Voor meneer is met de aankoop van zijn bril uit coulance het restantbedrag wat nog open stond in mindering gebracht zodat er niets meer hoefde te worden bijbetaald. Hans Anders heeft gedurende het jaar verschillende acties. De hoogte van de korting of het voordeel verschilt per actie. U heeft op elk moment de vrijheid om te besluiten over te gaan tot de aanschaf van een bril tegen de dan geldende prijzen. U kocht de bril voordat deze actie van kracht was. U heeft dus een overeenkomst waarin deze korting niet is opgenomen. In onze overeenkomst en in de actievoorwaarden staat vermeld dat de actie niet geldig is op al bestelde en/of geleverde brillen. Ik vind het vervelend dat ik hier niets voor u in kan betekenen. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht E Merckx

4 jaren geleden - Dit betekent dat wij niet langer klant zullen blijven en geen positieve reclame berichten over Hans Anders zullen verkondigen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 24 april 2017 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 april 2017 om 17:45 geantwoord

niet afdoende

Alle klachten die gemeld zijn door E Merckx