Klacht: waardebon via rentepunten

op 29 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben 18/01/2016 een bon besteld die we voor 01/06/2016 moeten verzilveren. Dat wilde wij vandaag doe, voor de voorjaarsvakantie 2017, maar wij kregen te horen dat de bon maar geldig is tot 23/01/2017. Dit staat niet op onze bon vermeld, maar stond zogenaamd op de site van de ING. lijkt mij stug, want anders zou dit bij ons op de waardebon staan. Er werd mij verteld dat ik het maar moet uitzoeken met de ING, waar deze informatie niet meer op de site staat. Hoezo kasje naar de muur.

Tevens heb ik deze bon ook al bij een eerder verblijf willen verzilveren, maar toen werd mij verteld dat ik deze niet kon gebruiken i.v.m last minute.( een aantal weken van te voren).

Dat ik gebruik kan maken van deze bon, waar ik geld voor heb betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 juli 2016 om 14:05 geantwoord

Heeft op 05 juli 2016 om 07:51 geantwoord

Wij hebben geen email ontvangen van Centerparcs, dus gaan niet akkoord.

Ons telefoonnummer is 0613652844

Bericht van Center Parcs

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Rook, Wij hebben de e-mail nogmaals verstuurd naar don.rook@versatel.nl. De eerste reactie hebben wij reeds op 29 juni jl. naar u verstuurd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Henriette Rook

1 jaar geleden - Op 29 juni jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werd een telefoonummer en tijdstip gevraagd waarop de gast te bereiken is zodat dit telefonisch met de gast besproken kan worden. De gast kan ons, bij meer vragen, steeds contacteren per e-mail. Wij hebben geen email ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Henriette Rook