Klacht: waardebon niet geldig

op 10 oktober 2011 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb in juni een waardebon gewonnen van vakantieveilingen voor een diner voor 2 bij een Grieks restaurant. In juni heb ik een paar keer geprobeerd om te reserveren maar het was er toen altijd volgeboekt. In juli ben ik erg ziek geworden en heb tot 3 weken terug eigenlijk alleen maar in bed gelegen. Ik was de hele voucher vergeten door alle ellende. Nu zag ik hem gister liggen en zag dat hij in september was verlopen. Dit vind ik echt erg jammer! ik heb onder tussen vakantieveiligen gelijk ge-mailt of zij hem eventueel konden verlegen. Dit was niet mogelijk zeiden ze.

Ik wil toch echt heel graag mijn bon weer gebruike, en ik dacht dat vakantieveilingen hier wel een oplossing voor zouden hebben.
Ik heb echt een rottijd achter de rug en ik zou dan ook graag een dagje weg willen gaan.

alvast bedankt!

groet,

Sandra

ik zou graag alsnog gebruik willen maken van de waardebon of eventueel mijn geld terug. Ik heb voor iets betaald en wil erg echt graag gebruik van maken.

Heeft op 11 oktober 2011 om 09:00 geantwoord

Dit vind ik natuurlijk erg fijn! Erg bedankt Vakantieveilingen! helemaal TOP !

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, In principe is het inderdaad niet mogelijk een waardebon te verlengen, omdat wij arrangementen inkopen met een specifieke geldigheidsduur. Het restaurant wilt voor u een uitzondering maken en u kunt deze maand nog in het restaurant terecht. U kunt hiervoor contact opnemen met Olympia. Met vriendelijke groet, Monique - Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 11 oktober 2011 om 10:16 geantwoord

Het restaurant neemt voor deze maand (oktober) nog een reservering aan.

Alle klachten die gemeld zijn door sandraaa