Klacht: Waar is mijn zending?

op 25 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van mijn leverancier uit China heb ik een trackingcode ontvangen. Zij hebben de goederen via UPS laten verzenden naar mijn adres. Als ik op de website van UPS mijn zending traceer dan zie ik daar staan dat de vastgestelde aflevering staat op 20052020 en dat de geschatte tijdstip voor Einde dag is.

Het is nu ver over de datum heen en ik krijg via de klantenservice werkelijk waar NIEMAND te pakken. Ik word hier ontzettend moe van deze slechte service. Ik wil zo spoedig mogelijk weten waar mijn pakket is!

Gewenste Oplossing:

Als jullie DUIDELIJKHEID geven!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sterkeschoenen