Klacht: Waar is mijn pakket packsgreetz?

op 01 september 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Zending van Greetz zou 1 sept arriveren met packs tussen 08:00-17:00. Schoonmoeder hier speciaal voor thuisgebleven als cadeau voor mijn vriend. Helaas niet aangekomen, klantenservice greetz zowel als packs niet meer bereikbaar. Pakket was een cadeau. Buurvrouw is heeft gezegd dat mijn naam onbekend is, waar is mijn pakket nu? Track en trace status heeft geen update gekregen. Niet eens een kennisgeving gekregen op adres. Lekker dan!

2e aanleverpoging zsm.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Ordernr is 1-W4M4CGB7K8 track en trace packs A005916125021

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Greetz.nl

3 maanden geleden - Hallo Marijelda, bedankt voor je feedback, wat vervelend! heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we het voor je nakijken. Greetz Leslie

3 maanden geleden -  1-W4M4CGB7K8

Bericht van Greetz.nl

3 maanden geleden - Ik zie inderdaad een adresfout melding. Zou je het fijn vinden als ik doorgeef dat dit niet klopt en ze het nogmaals aanbieden of dat ik een nieuwe verstuur? Greetz Leslie

Reactie van de melder van de klacht MarijeIda

3 maanden geleden - Ik wil graag dat ik hem alsnog krijg aangeboden, wel erg jammer omdat ik het zaterdag zou geven. Baal er gewoon erg van dat het zomaar retour gaat ook zonder enige kennisgeving in de brievenbus..

Reactie van de melder van de klacht MarijeIda

3 maanden geleden - Moet ik dan ook opnieuw de kaart ontwerpen? Ik ga er wel vanuit dat er een nieuwe ballon in komt, toch? Hoe zit het nu met verzendkosten?

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 03 september 2018 om 16:13 geantwoord

hallo Marijelda,

Alles is zoals je het besteld hebt, en je krijgt ook een nieuwe ballon. Normaal gesproken hoor je hier ook een email van te krijgen. onze oprechte excuses dat je die niet hebt gehad! Je zult hier een nieuwe bevestiging van ontvangen! Nogmaals excuses voor het ongemak.
vriendelijke Greetz Leslie

Alle klachten die gemeld zijn door MarijeIda