Klacht: Waar is het adres ‘AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE’?

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens een track en trace nummer van de postfirma USPS.com zou mijn pakket vanuit de VS vrijdag 29 september 2017 bij mij zijn aangeboden maar zou ik niet thuis zijn. Dit terwijl ik (heel toevallig!) de gehele dag thuis was.

Nu zou ik ook zijn geinformeerd over het feit dat het pakken bij ‘AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETH’ klaar ligt. Het is dat ik zelf het track & trace nummer heb geverifieerd, want anders had ik nooit geweten dat het pakket in Nederland klaarligt…

Nu de vraag: Waar is dit adres? Waar ligt mijn pakket klaar? En hoe haal ik dit op? Wat heb ik nodig om het op te halen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet waar mijn pakket ligt en hoe ik dit moet ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schoemaker,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer informatie wil over de locatie van uw pakket, zodat u uw pakket op kunt halen. Ik zie dat u uw pakket in de tussentijd al op heeft gehaald en ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u in de toekomst weer zo'n situatie tegenkomen, dan is het het beste om de website www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. Zodra het pakket door PostNL verwerkt is, krijgt het pakket een Track&Trace-code die begint met 3S. Deze code is dan te vinden op deze website, zodat u de status en locatie van uw pakket kunt opzoeken via www.postnl.nl of de app.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pepijn Schoemaker